SharePoint rešitve

Na področju IT storitev smo se v podjetju Kompas Xnet v zadnjih letih še posebej specializirali za administracijo in razvoj na platformi Microsoft SharePoint ter za omenjeno področje pridobili kompetenco Microsoft Gold Collaboration and Content. Z ekipo certificiranih strokovnjakov, med katerimi je tudi edini MVP za SharePoint v Sloveniji, in referencami iz številnih uspešno zaključenih projektov doma in v tujini, vam lahko zagotovimo prilagojene rešitve in storitve na najvišjem nivoju.

Kaj je SharePoint?

Vse bolj priljubljena platforma Microsoft SharePoint je namenjena vzpostavitvi poslovnih portalov za skupinsko delo, hkrati pa predstavlja tudi izjemno učinkovito orodje za razvoj prilagojenih programskih rešitev, na podlagi specifičnih poslovnih zahtev. Omogoča vam, da povečate produktivnost in učinkovitost dela z avtomatizacijo delovnih procesov in uvedbo elektronskih obrazcev za podporo kadrovskim, finančnim ter ostalim podpornim službam.

Na SharePointu lahko vzpostavite pregleden dokumentni sistem s shranjevanjem različic, ki omogoča nastavljanje pravic in omejitev dostopa za različne skupine uporabnikov. Poleg tega lahko ustvarjate spletna mesta za sodelovanje in komunikacijo z ljudmi znotraj delovnih skupin, oddelkov, celotne organizacije ali izven nje, ki omogočajo skupno rabo datotek, knjižnic in seznamov ter izmenjavo informacij, idej in znanja. Če vas zanima podrobnejša predstavitev platforme Microsoft SharePoint in primeri dobrih praks že implementiranih rešitev, nas kontaktirajte in dogovorili se bomo za kratek informativni sestanek.

Alternate Text

Vzpostavitev portala ali spletne strani in izdelava prilagojenih rešitev

Vzpostavimo vam SharePoint portal ali spletno stran za vaše podjetje in po potrebi izvedemo tudi usposabljanje za urednike ali končne uporabnike. Izkušnje imamo tako z implementacijo intranet portalov za sodelovanje med zaposlenimi, kot tudi extranet portalov za komunikacijo s strankami, partnerji ali dobavitelji, ki jih popolnoma prilagodimo vašim delovnim procesom.

V skladu s specifičnimi potrebami naročnika, so možne razne prilagoditve SharePoint platforme in razvoj rešitev po naročilu, kot so dodatne funkcionalnosti, delovni tokovi in različne aplikacije (za vodenje službenih poti, počitniških kapacitet, registracijo delovnega časa itd.).

Alternate Text

Postavitev, podpora in vzdrževanje potrebne infrastrukture

Pri uvedbi Microsoft SharePoint platforme v vaše informacijsko okolje, vam svetujemo glede ustrezne verzije in načina licenciranja ter izvedemo namestitev, vključno z vsemi potrebnimi nastavitvami SharePoint Serverja. Po potrebi lahko na njem vzpostavimo tudi infrastrukturo za poslovno inteligenco. Če nimate ustreznega kadra za vzdrževanje in upravljanje SharePointa ter zagotavljanje podpore uporabnikom, vam tovrstne storitve lahko zagotovimo s pomočjo naših certificiranih strokovnjakov.

Alternate Text

Svetovanje in pomoč na projektih

Imate v podjetju lastno SharePoint ekipo, pa kljub temu občasno potrebujete nasvet strokovnjaka ali pomoč pri izvedbi zahtevnejših projektov? Obrnite se na naše specialiste, ki bodo z vami delili najboljše prakse in večletne izkušnje iz sodelovanja na projektih doma in v tujini. Izvajamo nadgradnje in migracije na novejše verzije ali v SharePoint Online - v sklopu storitve Office 365 ali samostojno.

Alternate Text

SharePoint produkti in partnerske rešitve

Razvili smo nekaj lastnih SharePoint rešitev, ki vam jih lahko ponudimo samostojno, v paketu ali v sklopu izvedbe ostalih storitev. To so aplikacije in gradniki, kot so Potni nalogi, Vreme, Galerija, Dogodki, Odštevalnik, Časovni pasovi.

V sodelovanju z nekaterimi tujimi partnerji, ponujamo tudi dobavo in ustrezno podporo pri implementaciji partnerskih produktov (Webcon, SysKit, Lightning Tools, KwizCom, Metalogix).

Priporočila

  • »Hiter prenos informacij ter obvladovanje velike količine podatkov so v Adrii Mobil izredno pomembni za nemoteno delovanje poslovnih procesov. Za nami so že prvi tedni uporabe prenovljenega SharePoint-a 2013 in ponovno želim poudariti zadovoljstvo s prehodom na prenovljeno aplikacijo – nadgrajene funkcionalnosti omogočajo hitrejše delo z vse obsežnejšo dokumentacijo, kar dviguje zadovoljstvo uporabnikov in prinaša tudi prihranek v času. Tudi spremenjen dizajn je bil pozitivno sprejet, prehod na novo platformo pa je bil izveden hitro, strokovno in brez zapletov.
    Za dobro sodelovanje se vam zato še enkrat zahvaljujem in želim veliko uspehov tudi v prihodnje.«

    November 2013

    Mira Šetina, direktorica sektorja Kontroling in informatika Adria Mobil d.o.o.
  • Na MS SharePointu smo želeli več kot le rešitve za obveščanje, knjižnice, sezname in Direktorski informacijski sistem (BI). Naš cilj je bil podpreti področje obrazcev za komunikacijo celotne skupine SavaRE.
    Na začetku pogovorov smo postavili svoje pogoje in kmalu ugotovili, da naše zahteve lahko izpolnimo z orodjem za upravljanje delovnih procesov (BPM). Skupaj s podjetjem Kompas Xnet in poslovnim partnerjem Webcon smo v zelo kratkem času podprli prve procese uporabnikov.
    Prve uspešne rešitve so odprle široko paleto možnosti za podporo različnim delovnim procesom. Prepričani smo, da jih bomo v sodelovanju s strokovnjaki podjetja Kompas Xnet in njihovim profesionalnim pristopom, hitro rešili.

    Januar 2015

    Marko Fakin - Direktor področja informatike in Avgust Drol - Samostojni sistemski razvijalec Zavarovalnica Sava d.d.

Reference

dm-drogerie markt

Nadgradnja SharePoint strežnika

Nadgradnja Windows SharePoint 2010 Foundation na SharePoint Server 2013.

Leto 2013

Sandoz

Dashboard in PPM Changes

Za naročnika smo izdelali SharePoint rešitvi, ki omogočata:

  • izdajanje, urejanje in spremljanje pobud za izpostave podjetja,
  • učinkovit pregled in sledljivost nad spremembami embalaže ter različnih pomožnih snovi 

Leto 2013

Potrebuješ pomoč?
Potrebuješ pomoč?